جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

کافی شاپ یخی دبی

اولین کافی شاپ در دبی که از یخ ساخته شده این کافی شاپ است که دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است. طراحی این کافی شاپ به این صورت است که میز و صندلی های آنجا از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته شده است. مسافران تور دبی قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این کافی شاپ می توانند بهترین لحظه ها رو سپری کنند.

پیست اسکی دبی

یکی از مکانهای دیدنی و تفریحی جذاب دبی پیست اسکی دبی می باشد. این پیست شامل پنج دور با ارتفاع و شیب مختلف است که بیشترین دور دارای طول چهار صد متر و ارتفاع بیش از شصت متر است.این پیست اسکی مساحتی به اندازه سه هزار متر مربع برای راحتی مسافران تور دبی می باشد. و مجهز به تمام امکانات اسکی است و تله کابینی بسیار جذاب در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

آکواریوم دبی

از زیباترین و جذاب ترین مکان های دیدنی دبی آکواریوم آن است که جزء بزرگ ترین آکواریوم در جهان است. در این آکواریوم ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی, باغ  وحش دریایی, مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و .... می باشد. در قسمت دیگر آکواریوم دبی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند. این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست. مسافران تور دبی سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند و از منظره زیبای آکواریوم لذت ببرند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید. 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: